10:00-17:00   [email protected]   לפרטים נוספים חייגו: 055-724-4245
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
קידום אתרים אורגני
  • קידום אתרים אורגני
  • אודות
  • השירותים שלנו
    • קידום אתרים לעסקים קטנים
    • ניהול מוניטין ברשת
    • מקדם אתרים
    • שירותים למקדמי אתרים
  • בלוג
  • צור קשר
  • קידום אתרים אורגני
  • אודות
  • השירותים שלנו
    • קידום אתרים לעסקים קטנים
    • ניהול מוניטין ברשת
    • מקדם אתרים
    • שירותים למקדמי אתרים
  • בלוג
  • צור קשר
קידום אתרים אורגני
  • קידום אתרים אורגני
  • אודות
  • השירותים שלנו
    • קידום אתרים לעסקים קטנים
    • ניהול מוניטין ברשת
    • מקדם אתרים
    • שירותים למקדמי אתרים
  • בלוג
  • צור קשר
  • קידום אתרים אורגני
  • אודות
  • השירותים שלנו
    • קידום אתרים לעסקים קטנים
    • ניהול מוניטין ברשת
    • מקדם אתרים
    • שירותים למקדמי אתרים
  • בלוג
  • צור קשר
ראשי » בלוג » 2 סיבות שגוגל לא יציג את שם האתר שלנו
25/04/2016 08:07 אין תגובות Elihai Awami
4.5/5 - (2 votes)

2 סיבות שגוגל לא יציג את שם האתר שלנו בתוצאות החיפוש

הסיבה הראשונה היא On Page, בעת בניית האתר חשוב לשים בכל דף את שם האתר.
אני רואה הרבה פעמים אתרים שלא מבינים למה גוגל לא מציג את שם האתר שלהם בתוצאות החיפוש.
סיבה זו יכולה לנבוע מכיוון שגוגל נשאר מבולבל, בגלל 2 סיבות מרכזיות.

2 סיבות שגוגל לא יציג את שם האתר שלנו

הסיבה הראשונה נובעת מכך שתגיות ה- title לא מכילה את שם האתר.

דוגמא להמחשבה:
אם אנחנו עוסקים במחשבים, ויש לנו דף באתר בשם תיקון מחשבים.
התגית Title שלנו תוצג בצורה כזאת: "מתן מחשבים – תיקון מחשבים"
בתגית זאת אנחנו מעבירים לגוגל 2 סוגי מידע.
אחד הוא שם האתר "מתן מחשבים" והשני הוא שם \ נושא הדף "תיקון מחשבים".

הסיבה השניה היא קישורים
קורא לעיתים רחוקות שלמרות שהגדרנו את שם האתר ב- Title, גוגל עדיין לא מציג אותו בתוצאות החיפוש.
זאת סיבה ידועה שנובעת ממערך קישורים גרוע ולא ממוקד של האתר עצמו.

עם יש לנו מערך של 20 קישורים, ו- 10% מהקישורים בעלי אנקור טקסט עם שם האתר, אבל 90% מהאנקור טקסט הם קישורים טבעיים, או קישורים עם מילות מפתח, או קישורי URL, גוגל נשאר מבולבל והוא לא מבין את שמו של האתר בכלל.
ובמקרים שונים מציג את השם של האתר כ- מילת מפתח.

לדוגמא במקום שהוא יציג אותו בצורה כזאת:

"מתן מחשבים – תיקון מחשבים"
הוא יציג אותו בצורה הזאת ע"פ הקישורים של האתר: "טכנאי מחשבים – תיקון מחשבים"

לכן רצוי לבדוק שהשם של האתר נמצא באנקור טקסט כ- 30% ומעלה ממערך הקישורים של האתר.

ישנם תוכנות וכלים רבים לבדיקת קישורים שיכולים לסייע לכם בנושא.

הכלי המועדף על מקדם אתרים והפופולרי ביותר הוא majestic

התמונות מדברות בעד עצמם :]

image 1

image 2

Elihai Awami

יזם ומומחה לקידום אתרים, חי ונושם את האינטרנט וחובב טכנולוגיה.

« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

חיפוש באתר
  • Popular
  • Recent
אוקטובר 2025
א ב ג ד ה ו ש
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
« ספט    
שעות פעילות
ראשון 17:00 - 10:00
שני 17:00 - 10:00
שלישי 17:00 - 10:00
רביעי 17:00 - 10:00
חמישי 17:00 - 10:00
שישי סגור
שבת סגור
אודות החברה
החברה מתמחה בשירותי קידום אתרים לעסקים ולכל מטרה. בחברה יש צוות מנוסה ומקצועי עם מיטב המוחות הגדולים בישראל.
חדש באתר
קורס קידום אתרים מול קורס סייבר ואבטחת מידע

קורס קידום אתרים מול קורס סייבר ואבטחת מידע

אבטחת המשתמש וחווית המשתמש והחשיבות שלה לקידום אורגני במנועי AI כמו GPT

אבטחת המשתמש וחווית המשתמש והחשיבות שלה לקידום אורגני במנועי AI כמו GPT

סטניסלב אסטרין מסביר על היתרונות של קידום אתרים אורגני מול ממומן

סטניסלב אסטרין מסביר על היתרונות של קידום אתרים אורגני מול ממומן

כל הזכויות שמורות לאתר זה בלבד.
גלילה לראש העמוד