10:00-17:00   [email protected]   לפרטים נוספים חייגו: 055-724-4245
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
קידום אתרים אורגני
  • קידום אתרים אורגני
  • אודות
  • השירותים שלנו
    • קידום אתרים לעסקים קטנים
    • ניהול מוניטין ברשת
    • מקדם אתרים
    • שירותים למקדמי אתרים
  • בלוג
  • צור קשר
  • קידום אתרים אורגני
  • אודות
  • השירותים שלנו
    • קידום אתרים לעסקים קטנים
    • ניהול מוניטין ברשת
    • מקדם אתרים
    • שירותים למקדמי אתרים
  • בלוג
  • צור קשר
קידום אתרים אורגני
  • קידום אתרים אורגני
  • אודות
  • השירותים שלנו
    • קידום אתרים לעסקים קטנים
    • ניהול מוניטין ברשת
    • מקדם אתרים
    • שירותים למקדמי אתרים
  • בלוג
  • צור קשר
  • קידום אתרים אורגני
  • אודות
  • השירותים שלנו
    • קידום אתרים לעסקים קטנים
    • ניהול מוניטין ברשת
    • מקדם אתרים
    • שירותים למקדמי אתרים
  • בלוג
  • צור קשר
ראשי » בלוג » אתר אינטרנט קידום אורגני מול ממומן
06/02/2023 11:01 אין תגובות תוכן שיווקי
Rate this post
קרדיט תמונה FREEPIK

אין כיום בעל עסק, חברה, נותן שירות ואפילו בית חולים או מרפאה שלא מבקשים להגיע אל תוצאות ראשוניות במנוע החיפוש של גוגל. אך על מנת שנוכל להגיע אל המקומות הראשונים, אין צורך "להפציץ" בפיצ'רים שונים באתר או במילוי תוכן אינסופי בכל עמוד. אלא חשוב להכיר את אפשרויות הקידום הקיימות, כאשר הראשונה שבהם היא קידום אורגני והשנייה היא קידום ממומן. כמובן שלכל אחת מהשיטות קיימות יתרונות וחסרונות, כל שכן כל תוכנית קידום שכזו מחביאה בתוכה את היתרונות שלה בין אם יתאימו לחברה x או שיתאימו לנותן שירות y.

קידום מומן בגוגל

כאשר מתייחסים אל קידום ממומן בגוגל, אנו מסתכלים על 2 תוצאות חיפוש מתחת לשורת החיפוש ועוד 2 תוצאות חיפוש עם סיום הדף הראשון. למעשה על מנת לזכות באחד מהמקומות הללו, מתקיים "מכרז" מטעם גוגל ובו זוכים לאו דווקא המציעים הגבוהים, אלא לרלוונטיות של המודעה וכמובן לביצועים לאחר הקלקה עליה. היתרונות בקידום מומן בגוגל הם לא מעטים כאשר הראשון מבניהם הוא האפקט המיידי, המאפשר כניסה מהירה אל השוק ומיקום גבוה. יתרון נוסף הוא שאין צורך באתר מושקע במיוחד ועוד יתרון לא פחות מעולה, הוא יכולת לבצע חקר שוק עבור מוצרים או שירותים שנבקש למכור בעתיד. עם זאת החסרונות בקידום שכזה הם בראש ובראשונה העלות שלהם, שנית זה חוסר האפקט העתידי שכן מלבד קליק ראשוני לא קיים אתר "שיחזיק" והשלישית היא חשיפה מוגברת אל מתחרים.

קידום אורגני

קידום אורגני פועל בצורה הפוכה יותר, כשהוא כולל סט של פעולות שעל האתר לעמוד בהם החל מקוד שיהיה רלוונטי למנוע החיפוש, תוכן איכותי ועדכני וכמובן אופטימיזציה של מילות מפתח. יחד אל כלו על האתר שברשותנו לעמוד בלא מעט כללים, בין אם מדובר בתוכן מקורי ולא משוכפל ועד אל נראות ונגישות של האתר. היתרונות בכך יהיו כמובן היכולת להפיק תנועה איכותית באתר, ובשל כך גם להעלות את מיקום תוצאת האתר וגם יעניק לנו נכס דיגיטלי אותו נוכל למוכר בכל זמן שנרצה. להמשך קריאה – https://digiguidance.com/

https://digiguidance.com/
« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

חיפוש באתר
  • Popular
  • Recent
יולי 2025
א ב ג ד ה ו ש
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« מרץ    
שעות פעילות
ראשון 17:00 - 10:00
שני 17:00 - 10:00
שלישי 17:00 - 10:00
רביעי 17:00 - 10:00
חמישי 17:00 - 10:00
שישי סגור
שבת סגור
אודות החברה
החברה מתמחה בשירותי קידום אתרים לעסקים ולכל מטרה. בחברה יש צוות מנוסה ומקצועי עם מיטב המוחות הגדולים בישראל.
חדש באתר
איך לכתוב תוכן מקצועי לקידום אתרים

איך לכתוב תוכן מקצועי לקידום אתרים

מה זה צפיפות מילות מפתח בכתיבת תוכן לקידום אתרים

מה זה צפיפות מילות מפתח בכתיבת תוכן לקידום אתרים

היתרונות של קידום אתרים אורגני מול קידום אתרים ממומן

היתרונות של קידום אתרים אורגני מול קידום אתרים ממומן

כל הזכויות שמורות לאתר זה בלבד.
גלילה לראש העמוד